فایروال FortiGate/FortiEiFi 30E یک فایروال جمع و جور و مقرون به صرفه است که تمامی ویژگی های امنتی UTM های فورتی گیت را در خود جا داده. این فایروال برای کسب و کارهای کوچک، به عنوان تجهیزات نظارت بر مشتری (CPE) و شبکه های retail مناسب است. این دستگاه، امنیت شبکه، اتصال و عملکرد مورد نیاز شما را تامین می نماید.
قیمت فورتی گیت سری 30E که براساس FortiOS5 ساخته شده، مجموعه ای از فناوری های امنیتی ضروری را برای حفاظت از تمام برنامه ها و داده های شما فراهم می سازد. با این فایروال شما می توانید حفاظت پیشرفته در مقابل تهدیدات شامل فایروال، کنترل برنامه، IPS، VPN و وب فیلترینگ را در یک دستگاه داشته باشید که به راحتی قابل راه اندازی و مدیریت است. با استفاده از خدمات امنیتی FortiGuard، در برابر تهدیدات پیچیده ای که هر روز ایجاد می شود، از محافظت خودکار بهره مند خواهید شد.
FortiGate/FortiWiFi 30E فراتر از بهترین فایروال این صنعت، اخرین تکنولوژی محافظت پیشرفته شامل Sandboxing،anti-boot protection، Feature Select Option برای ساده کردن پیکربندی و استقرار و قابلیت های متنی برای افزایش توان گزارش گیری و مدیریت را ارائه نموده است.
VDOMها در FortiGate/FortiWiFi 30E به شما اجازه می دهد شبکه های خود را برای دسترسی کارمندان و مهمانان بخش بندی نموده و از مواردی همچون داده های دارندگان کارت محافظت کنید. در نتیجه شما انعطاف پذیری لازم برای مطابقت نیازهای تجاری خود با استانداردهایی همچون PCI و HIPAA را خواهید داشت. ویژگی های سخت افزاری این فایروال به شکل زیر می باشد: